Rejestracja |
Czy muszę sie rejestrować aby złożyć zamówienie?
Aby złożyć zamówienie w Astop.pl rejestracja nie jest potrzebna. Zachęcamy jednak do założenia konta w naszym sklepie,dzięki czemu będą Państwo mieli możliwość szybkich i łatwych zakupów. Rejestracja zapewnia
|
Wysyłka i dostawa |
Kiedy będę miał zamówiony towar?
Na czas, po jakim przesyłka trafi do Państwa rąk składa się: |
Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Tak. Istnieje możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy w Białymstoku przy ulicy Rycerskiej 28. |
Co zrobić gdy kurier dostarczy uszkodzoną przesyłkę?
|
Zwrot zakupionego towaru |
Zwrot zakupionego towaru
W terminie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru drogą wysyłkową, klient ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyny, zgodnie z przepisami transakcji dokonywanych na odległość. Zwrot ten powinien być złożony poprzez oświadczenie na piśmie. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym pudełku, z kompletną jego zawartością oraz dowodem zakupu, a sam przedmiot będzie nieuszkodzony oraz nie będzie nosił jakichkolwiek śladów używania.Zwrot nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. Koszty przesyłki nie są zwracane. Towar zwracany w powyższym trybie należy przesłać na adres sklepu Sprzedającego, a koszt takiej przesyłki pokrywa Kupujący. Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć dane personalne Kupującego oraz wyraźne wskazanie, jaką drogą kupujący chce odebrać zapłaconą za towar należność: poprzez przelew na konto bankowe albo przez przekaz pocztowy na podany adres. Pieniądze zwracane są w ciągu 5 dni roboczych od momentu otrzymania przez nas Sprzedawcę zwróconej przesyłki. Jeżeli towar został wysłany na koszt Sprzedawcy, od zwracanej wartości towaru zostaną potrącone poniesione przez sprzedawcę koszty przesyłki. Sprzedający uwzględnia reklamacje dotyczące niezgodności towaru z zamówieniem oraz na uszkodzony produkt, pod warunkiem, iż został sprawdzony przy dostawcy a dostawca sporządzi protokół stwierdzający uszkodzenie towaru. W przypadku zawinienia po stronie Sprzedawcy – następuje wymiana towaru na właściwy lub/i nieuszkodzony na koszt Sprzedawcy. W przypadku ponownego wystąpienia takiej sytuacji – Sprzedawca zwraca wartość zakupionego towaru z jednoczesnym dokonaniem zwrotu płatności (przelewem lub gotówką). Sprzedawca nie uwzględni reklamacji, gdy towar został uszkodzony przez Kupującego. |